We zijn weer terug met een nieuwe Workout Vlog! Dit is meteen de eerste Vlog vanuit de nieuwe locatie in Cas Oorthuyskade 332 te Amsterdam IJburg, in hetzelfde gebouw als Fit Earth. Sinds september 2018 is de PT studio hierheen verhuisd.

In deze workout doet Tom een Upper Body workout, speciaal voor diegene die weinig tijd hebben en toch een flinke prikkel willen halen uit hun training. Je zou deze workout binnen 40 minuten kunnen uitvoeren.

Hoe bespaar je veel tijd maar prikkel je toch flink je spieren voor meer kracht en/of spiergroei? Dat doe je door 3 oefeningen te kiezen. Ik koos 1 oefening voor borst-, rug- en buikspieren. Doe deze oefeningen achter elkaar met 30 seconden rust tussen elke oefening. Neem daarna pas 1 hele minuut rust.

Wat dit doet, is dat jij de spieren van de eerste oefening dan meer dan 2 minuten rust gunt. Zo kun jij – met een beter herstel – opnieuw te werk gaan voor die spieren.

Benieuwd naar mijn workout en hoe bovenstaand schema eruit kan zien? Volg dan de link voor de Workout Vlog:

De Workout:
A1. Incline Dumbbell Press
A2. Neutral Grip Lat Pulldown
A3. Rope Crunches

B1. Coastal Cable Fly
B2. Dual Rope Lat Pulldown
B3. Swiss Ball Knee Tuck

C1. Standing Dumbbell Side Raises
C2. Standing Front Dumbbell Raises
C3. Band Pull-Apart

D. Rope Pushdown

Zie ook onze Bioscoop pagina voor meer video’s en vlogs!