Dumbbell Triceps Kickback met aandachtspunten voor meer spiergroei

[fusion_builder_container hundred_percent=”no” hundred_percent_height=”no” hundred_percent_height_scroll=”no” hundred_percent_height_center_content=”yes” equal_height_columns=”no” menu_anchor=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” background_color=”” background_image=”” background_position=”center center” background_repeat=”no-repeat” fade=”no” background_parallax=”none” enable_mobile=”no” parallax_speed=”0.3″ video_mp4=”” video_webm=”” video_ogv=”” video_url=”” video_aspect_ratio=”16:9″ video_loop=”yes” video_mute=”yes” video_preview_image=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” margin_top=”” margin_bottom=”” padding_top=”” padding_right=”” padding_bottom=”” padding_left=””][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ layout=”1_1″ spacing=”” center_content=”no” link=”” target=”_self” min_height=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” background_color=”” background_image=”” background_position=”left top” background_repeat=”no-repeat” hover_type=”none” border_size=”0″ border_color=”” border_style=”solid” border_position=”all” padding_top=”” padding_right=”” padding_bottom=”” padding_left=”” dimension_margin=”” animation_type=”” animation_direction=”left” animation_speed=”0.3″ animation_offset=”” last=”no”][fusion_youtube id=”https://youtu.be/5_V6U1Ued3o” alignment=”center” width=”” height=”” autoplay=”true” api_params=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” /][fusion_separator style_type=”none” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” sep_color=”” top_margin=”20″ bottom_margin=”” border_size=”” icon=”” icon_circle=”” icon_circle_color=”” width=”” alignment=”center” /][fusion_text]

In een preview van onze nieuwe Workout Vlog, is hier de Dumbbell Triceps Kickback uitgevoerd door Marnix. Let op: Deze oefening pakt de triceps zwaar aan wat leidt tot meer spiergroei!

Wanneer je de oefening goed uitvoert, dan zal je de triceps in zijn meest verkorte positie trainen. Een zwaar gewicht zal niet nodig zijn.

In de video staan verschillende aandachtspunten die jij kunt toepassen om meer uit de oefening te halen. Zo ook het steunen op een bank. Door de ondersteuning en stabiliteit kun jij je meer concentreren op de triceps zonder dat je bovenlichaam alle kanten op gaat.

Wil jij jezelf nog meer uitdagen? Houdt de uitgestrekte positie dan 2 tot 3 tellen vast. Succes!

Wil jij nog meer tips wat betreft spiergroei? Zie dan onze video met 10 tips voor meer spiergroei.

Heb je vragen of opmerkingen? Of wil jij ook trainen in Store IJburg met Tom? Neem dan contact met ons op.

[/fusion_text][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]

×

Hi!

Klik hieronder op een van onze support om te chatten op WhatsApp of stuur ons een e-mail naar info@premium-personaltraining.nl

× Hoe kunnen we je helpen?