Laat je biceps meer groeien met deze tip

[fusion_builder_container hundred_percent=”no” equal_height_columns=”no” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” background_position=”center center” background_repeat=”no-repeat” fade=”no” background_parallax=”none” enable_mobile=”no” parallax_speed=”0.3″ video_aspect_ratio=”16:9″ video_loop=”yes” video_mute=”yes” overlay_opacity=”0.5″ border_style=”solid” padding_top=”20px” padding_bottom=”20px”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ spacing=”” center_content=”no” hover_type=”none” link=”” min_height=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” background_color=”” background_image=”” background_position=”left top” background_repeat=”no-repeat” border_size=”0″ border_color=”” border_style=”solid” border_position=”all” padding=”” dimension_margin=”undefined” animation_type=”” animation_direction=”left” animation_speed=”0.3″ animation_offset=”” last=”no”][fusion_youtube id=”https://youtu.be/DK5b1YbOo4k” autoplay=”true” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” /][fusion_separator style_type=”none” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” top_margin=”20″ alignment=”center” /][fusion_text]

Wanneer het jouw doel is om zoveel mogelijk spiergroei te stimuleren, dan is het verstandig om je spieren in de meest verlengde en de meest verkorte posities te trainen, en alles daartussen in.

In de video legt Tom uit hoe jij de Biceps in de meest verlengde positie kunt trainen zodat jij meer spiergroei stimuleert in de Biceps.

Zie ook onze Bioscoop pagina voor meer informatieve video’s.

[/fusion_text][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]

×

Hi!

Klik hieronder op een van onze support om te chatten op WhatsApp of stuur ons een e-mail naar info@premium-personaltraining.nl

× Hoe kunnen we je helpen?