De variabelen van een trainingsschema

[fusion_builder_container hundred_percent=”no” equal_height_columns=”no” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” background_position=”center center” background_repeat=”no-repeat” fade=”no” background_parallax=”none” enable_mobile=”no” parallax_speed=”0.3″ video_aspect_ratio=”16:9″ video_loop=”yes” video_mute=”yes” overlay_opacity=”0.5″ border_style=”solid” padding_top=”20px” padding_bottom=”20px”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ spacing=”” center_content=”no” hover_type=”none” link=”” min_height=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” background_color=”” background_image=”” background_position=”left top” background_repeat=”no-repeat” border_size=”0″ border_color=”” border_style=”solid” border_position=”all” padding=”” dimension_margin=”undefined” animation_type=”” animation_direction=”left” animation_speed=”0.3″ animation_offset=”” last=”no”][fusion_youtube id=”https://youtu.be/Lvi47GG6SmM” autoplay=”true” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” /][fusion_separator style_type=”none” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” top_margin=”20″ alignment=”center” /][fusion_text]

Wanneer afvallen of spiermassa aankomen je doel is, dan is het hoe dan ook handig om een trainingsschema te volgen. Dankzij een trainingsschema weet je wat je moet doen en zie je wat je moet aanpassen om progressie te blijven boeken.

In de video legt Tom de variabelen van een trainingsschema uit waarmee jij rekening kunt houden wanneer je traint.

Wil je meer informatieve video’s zien? Zie dan ook onze¬†Bioscoop pagina.

[/fusion_text][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]

×

Hi!

Klik hieronder op een van onze support om te chatten op WhatsApp of stuur ons een e-mail naar info@premium-personaltraining.nl

× Hoe kunnen we je helpen?